نوشته شده توسط : worldmarketing

در بازاریابی و فروش محصولات شما در بازار ژاپن گزینه های بسیاری وجود دارد.

صادرات مستقیم
صادرات مستقیم بجای تکیه به نمایندگان یا توزیع کنندگان ژاپنی گزینه ای محبوب در بین بنگاه های استرالیا است که محصولات خود را در ژاپن می فروشند. صادرات مستقیم به ژاپن به معنای درگیر شدن خود با هر جنبه از روند صادرات ، از جمله:

  • تحقیقات بازار
  • بازار یابی
  • توزیع
  • فروش و وصول مطالبات

مزایای صادرات مستقیم محصول شما شامل کنترل بیشتر کلیه جنبه های فرایند ، حاشیه بهتر و روابط مستقیم مشتری است. مضرات صادرات مستقیم شامل هزینه های بالاتری است که شما می توانید از استخدام تعدادی از کارمندان داخلی برای پوشاندن کلیه جنبه های فرایند فروش صادرات متحمل شوید.

نمایندگان و توزیع کنندگان

  • نماینده: نماینده نماینده تهیه کننده است ، اما مالکیت کالا را تصاحب نمی کند. نمایندگی ها معمولاً مبلغ کمیسیون را بر اساس درصد توافق شده از ارزش فروش تولید شده پرداخت می کنند.
  • توزیع کننده: یک توزیع کننده با خریدن آنها و فروش مجدد آنها در ژاپن ، یا فروشندگان محلی یا مصرف کنندگان ، مستقیماً مالکیت کالا را بدست می آورد. در برخی موارد ، توزیع کننده ممکن است به عمده فروشان دیگری که سپس به خرده فروشان محلی یا کاربران نهایی می فروشند ، بفروشد.
  • مهمترین نکته در هنگام انتخاب نماینده یا توزیع کننده ، اطمینان از ایجاد روابط نزدیک کار است. باید بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و ارتباط منظم برقرار کنید.

فروش آنلاین
ژاپن با بیش از 109 میلیون کاربر در جهان یکی از بالاترین میزان نفوذ اینترنت را دارد و رشد فروش آنلاین آن قوی است. پیش بینی می شود تا سال 2018 فروش تجارت الکترونیکی از 120 میلیارد AUD در سال 2014 به 164 میلیارد دلار برسد.

دو روند اصلی به طور گسترده مسئول رشد فروش آنلاین هستند. مورد اول افزایش آگاهی در مورد هزینه مصرف کنندگان ژاپنی است. دوم ، ژاپنی ها بیشتر از هر زمان دیگری در خانه می گذرانند ، در حالی که 46 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی مک کینزی با اشاره به احتمال احتمال ماندن در خانه ، در مقایسه با یک تا دو سال قبل ، بیشتر است.

فروش مستقیم
فروش مستقیم - برقراری تماس مستقیم با خریداران و کاربران نهایی - در سالهای اخیر در ژاپن کاهش یافته است ، زیرا کانال های خرده فروشی جدید و متنوع رونق گرفته اند. با این حال ، فروش مستقیم برای برخی از محصولات و در کنار برخی از انواع مصرف کنندگان ژاپنی گزینه ای باقی مانده است.

حق رای دادن
برای برندهای استرالیایی که می خواهند کالاها و خدمات خود را به ژاپن بیاورند ، حق رای دادن یک روش گسترش محبوب و اثبات شده است. Franchising امکان دسترسی به سرمایه محلی و دانش محلی درباره عادات مصرف کننده ، شیوه های خرده فروشی و فرصت های املاک و مستغلات را فراهم می کند. حق رای دادن در ژاپن به ویژه در صنایع غذایی و آشامیدنی و خدمات خرده فروشی و تجاری بسیار محبوب است.

بازاریابی و تبلیغات
رقابت برای توجه مصرف کنندگان شدید است. بهترین راه برای مقابله با پیچیدگی های ژاپن برای اهداف بازاریابی و تبلیغات سرمایه گذاری در آگاهی از دانش محلی است. ایجاد یک برنامه جامع بازاریابی حائز اهمیت است که شامل عناصری از قبیل هویت برند شما ، مدیریت ذینفعان ، روابط عمومی ، رسانه ها (سنتی ، دیجیتالی و اجتماعی) و گزاره ارزش محصول یا برند شما نیز می شود.

برچسب زدن


ژاپن قوانینی سختگیرانه برای برچسب زدن محصولات دارد ، خصوصاً هنگام برخورد با ایمنی مواد غذایی تازه و فرآوری شده. کلیه محصولات غذایی و آشامیدنی باید دارای یک برچسب باشد که در آن بسته بندی شده توضیحات مفصلی به زبان ژاپنی در مورد مطالب ، از جمله مواد نگهدارنده یا رنگ آمیزی مصنوعی ، نام و آدرس وارد کننده و تاریخ واردات و همچنین تاریخ ساخت ارائه شود. ظروف مواد کنسرو و بطری ، نوشابه ، غذاهای کوچک ، غذاهای یخ زده و غذاهای از قبل بسته بندی شده باید فقط در اندازه گیری متریال توسط صادرکننده استرالیا علامت گذاری و برچسب گذاری شوند.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: